درب اتوماتیک بازویی:

شنبه 20 شهريور 1395
20:18
iran find

درب های پارکینگ بازویی به نوعی از درب های هوشمند گفته میشود که با جک پارگینگی باز و بسته می شوند.این نوع درب ها لزوما برای فقط پارکینگ نیست،بلکه برای هر درب لولایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ولی به دلیل اینکه در ایران برای درب های پارکینگ زیاد مورد استقبال قرار گرفته است به عنوان جک پارکینگی معروف شده است.

عمل باز و بسته شدن درب پارکینگی بازویی بسیار راحت وبا سرعتی قابل قبول می باشد که حتی میتوان با استفاده از دستگاه کارت خوان این عمل را انجام داد.

درب های جک دار که در سه نوع هیدرولیکی،پنوماتیک وگیربکسی خلاصه می شود با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی،با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند.

اجزای جک برای درب پارکینگی بازویی اصفهان تک لنگه و دو لنگه(جک پارکینگ):

تمامی اجزای جک در باکس مخصوص ارائه و مونتاژ اصفهان درب می شود.

  1. بازو: سیستم آن به صورت میله هایی به طول مشخص که در قسمت انتهایی جک به داخل و بیرون می رود و در نتیجه عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد.
  2. قسمت انتهایی و سر جک: به تکیه گاه های جک معروف می باشندکه ته آن به چهار چوب درب و سر آن به قسمت باز شونده درب بوسیله پیچ یا جوش متصل می گردد.
  3. فلاشر(چراغ چشمک زن): همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقع استفاده از درب با چشمک زدن،به کاربر هشدار می دهد ومحل آن بالای درب می باشد.

[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازار صنعت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]